#20 frust!!!!!


my frustration began last nite
when i got a very,very bad..the worst dream in my life
and i guest the worst in ur life too
experiences the d-day
then i asked my bro to change place with me
and once again..i got a bad dream
about my PCS class and im doing presentation..owh gosh..


today i wish to finish my holiday task which are
  • cut my hair (/)
  • print my resume (x)
  • send it (x)
  • get back my lost upax simcard (x)


so i drove to JAYA GADING,KUANTAN



go to CelcomCenter..
"owh sori la dik..sini leh replace simcard je,kalau xingat no..kena gi kuantan"
..........arggghhhh*dalam hati*.............

then go to CyberCafe around..
"apekah,satu kedai pun xde printer...sobs"
..........arggghhhh*dalam hati*.............

then go to PostOffice..
"nasib bek la setem ade jual,kalau xde,xtau la..."
..........ermmmm*lega sikit dalam hati*........

what a bad day..then go to cut my hair
"waa..salah potong ma..."
..........arggghhhh*dalam hati*.............

punyela marah kat society ni
and diri aku sendiri
lupa lak nak beli envelop..zzz!!!!

so aku pecut la laju2 balik rumah
dapat pulak depan aku pakcik n makcik ni
ber"romance" la pulak tgh jalan

sabo je la
alhamdulillah perjalanan pulang ke rumah selamat
tq la pada makcik n pakcik ye..

what a day...




btw..ni anak sedara aku yang ke 10


nama die ntah la
yg aku dgr faris :P
so aku ajar die jadi nakal skrg,time die kecik ni
kenapa???
sebab mak die cerewet*kakak aku*
dah besar nnti tau la nasib ko
hak2


:: membebel :: melatah :: mengadaptasikan ::

4 comments:

ololo tomeynye faris, haritu smpt cuit pipi je.sbb die tgh tdo.ngeeeeeee

oit dah potg rambut.tau xpe kat j.g tu klu nak print punyela payah.heh

 

xcomey pun
comei aku agi
hak2
tau xpe
boycott jg
haha

 

asl baby comey ek
ade x baby buruk
hak2

 

Post a Comment